onsdag 2 januari 2013

2013 - Det kan bara bli bättre...

Rebecka här, med min summering av året och förväntan inför nästa, en klassiker dessa nyårsdagar och något man inte kan undgå att fundera över. För mig har det här året varit fruktansvärt kasst. Vädret, psykiska hälsan, fysiska hälsan, skolan... pappa har haft cancer, andra familjekriser och väldigt lite tid för återhämtning. Året rundades av med att jag tappade plånbok och nycklar och lite annat smått och gott i slutet av december under den mest pressade perioden av både jobb och skola.

Men här måste det väl vända? Rent ekonomiskt har jag genom en del dåliga beslut lärt mig vad jag INTE ska spendera pengar på (t.ex. groupongrejer el. för mycket mat som går ut innan man hunnit äta det... om och om igen...). Jag ser också fram emot en del positiva förändringar vilket gör att saker känns lite lättare, typ tävlingar på Hawaii med min showgrupp, planerad flytt samt kanske något livsomvälvande som inte är säkert än.

Så nu vänder jag kinden till åt ett kasst år, sätter upp inspirerande bilder på soliga stränder och lägenheter jag vill ha och går mot det nya förhoppningsvis fröjderika år som blir 2013.

Mot rikedomar, både själsliga och timliga, och vidare!

Vid pennan
//Rebecka

1 kommentar:

  1. God dag, om du är intresserad av att få ett genuint lån för ditt företag eller för betalning av dina skulder och räkningar, vänligen kontakta jackballard396@gmail.com och du får ett lån med en billig procentandel.
    För mer information kontakta jackballard396@gmail.com eller whatsapp +14243655441

    Tack

    SvaraRadera