måndag 2 september 2013

Månadsrapport Augusti

Ny månad, nytt resultat. Jag känner mig en aning bortskämd med hur bra det går just nu med mina ekonomiska mål och jag får fundera om det snart är dags att höja dom en aning. Som det är nu behöver jag knappt kämpa och då kan det nog vara dags. Jag sätter nya mål i och med att 2014 börjar i så fall.

Resultaten som är värd att nämna för denna månad är som följer:
Aktier +1 204: Det har varit lite av en berg- och dalbana men upp gick det tillslut.
Sparkonto +13 915: Jag har nu samlat på mig en rejäl slant som jag hoppas snart ska komma till användning i några köp.
Total förändring +23 104: Alltid kul när det går upp så mycket, vilket vi sett mycket av nu för tiden.

















Denna månad tog vi oss precis förbi den översta linjen och nu börjar jag nästan snegla på att bli miljonär på min 30-årsdag istället. Det skulle verkligen varit en dröm som jag inte riktigt vågat tro på innan men om det håller i sig såhär så kan det ske. Nästa månad blir även första månaden med nya lönen och även om det inte kommer påverka sådär jättemycket så kommer det ändå bidra.

På aktiedepån så har det rört sig så pass lite i procentbasis att det är i stort sätt lika som på föregående månads rapport så jag hänvisar dit för den som vill.
/Henrik

1 kommentar: